Blog

Najnovejši prispevki

Paziti moramo na svoje misli

V času #ostanidoma smo k intervjuju povabili Katjo Lesar, specializantko psihodinamske psihoterapije, ki nam je osvetila razmišljanja in dogajanja, ki smo jim vsi priča v tej unikatni situaciji.


Več...

Zakaj tako težko ostanemo doma?

Kako zahteva #ostanidoma vpliva na naše psihološko zdravje in kako si lahko pri tem pomagamo?

Koronavirus je postavil svet na »čakanje« in večino izmed nas prisilil, da ostajamo doma. S tem, ko držimo fizično oddaljenost od drugih, zmanjšujemo lastno tveganje za okužbo, pa tudi za okužbo starejših in ranljivejših skupin. Nihče med nami še ni doživel podobne situacije, da bi reševali življenja tako, da ostanemo doma.
Več...

Ne googlajte simptomov duševnih težav

Vsi imamo radi »strička« Googla. K njemu se zatečemo takoj, ko imamo kakšno vprašanje, dilemo, sploh če je le-ta zdravstvene narave. Pa je to res rešitev? Ali pa smo potem še bolj prestrašeni in se ne počutimo nič bolje? Je lahko takšno vedenje tudi nevarno, še posebej v primeru duševnih težav in kako ga lahko ustavimo?
Več...

Vedite se varno #ostanidoma

Preživljanje dni in tednov doma ob omejenih stikih z ljudmi, spremenjeni dnevni rutini, pomanjkanju različnih zaznavnih dražljajev, finančnih skrbeh, skrbeh za svoje zdravje in zdravje svojih bližnjih lahko neugodno vpliva na naše psihično počutje. Na Zbornici kliničnih psihologov Slovenije so pripravili nekaj psiholoških napotkov, ki so lahko v pomoč pri obvladovanju fizične distance v socialnih odnosih, izolacije in karantene v povezavi z epidemijo Covid-19.
Več...

Kontakti za pomoč v duševni stiski

#ostanidoma

Na enem mestu smo zbrali kontakte, na katere se lahko obrnete ob različnih duševnih stiskah in težavah.
Več...

Skrb za duševno zdravje med samoizolacijo

Samoizolacija, ki smo ji priča te dni, nas globoko umika od naših običajnih, osebnih interakcij z drugimi ljudmi. Nekateri se s to novo situacijo lažje soočajo, pri večini pa to povzroča višjo stopnjo tesnobe in pričakovanj, da bodo občutili močno osamljenost. Da bi nam bilo pri tem lažje, je koristno, da se seznanimo z napotki, kako zmanjšamo naš negativni čustveni odziv.
Več...

Kako spodbuditi k psihoterapiji sebe ali bližnjega, ki jo potrebuje, 2. del

Zbrali smo razmišljanja naših psihoterapevtov, kaj bi svetovali nekomu, ki že razmišlja o psihoterapiji, a potrebuje le še malo spodbude, poguma, da bo začel novo pot v svojem življenju.




Več...

Skupinska psihoterapija ali individualna psihoterapija

Psihoterapija je proces osebne rasti, kjer klient preko terapevtskega odnosa spoznava sebe, ozavešča zanj pomembne teme ter spoznava in nadgrajuje razumevanje sebe in okolice. Psihoterapevtski odnos, v individualni ali skupinski terapiji, predstavlja prostor sprejetosti, razumevanja in topline, kjer klient lahko na varen način spregovori o sebi in o svojih težavah.
Več...

Vseživljenjsko učenje

Vseživljenjsko učenje je dejavnost in proces, ki obsega vse oblike učenja, tako formalno kot neformalno ter naključno ali priložnostno. Seveda ni dovolj, da z učenjem pridobivamo znanje in določene kompetence, le-te je potrebno tudi uporabljati.
Nataša Grof, psihologinja, nam je predstavila, zakaj je učenje v vseh obdobjih življenja pomembno in kako nam lahko pomaga.
Več...

Partnerstvo - pasti in rešitve

Sodoben način življenja prinaša ogromno izzivov tudi na partnerskem področju. Znamo razreševati medsebojne težave, slišimo partnerja, se v partnerskem odnosu razvijamo ali nas duši?



Več...

Prenesi eRevijo

Za dobro duševno zdravje, št.2

Prenesi
Ta stran uporablja piškotke. Več
Strinjam seNe strinjam se