Kaj vas je spodbudilo, da ste se odločili za študij psihoterapije?

Notranja želja, da bi še bolje razumel delovanje človeške psihe in bi zato lahko še bolj učinkovito pomagal ljudem v stiski.


Kaj je še posebej značilno za delo po vašem izbranem psihoterapevtskem pristopu?

1. integracija psihoterapevtskih pristopov – integrirana uporaba več različnih teoretskih pristopov hkrati (psihoanalitičnega, vedenjsko-kognitivnega, na klienta usmerjene terapije, transakcijske analize, teorije objektnih odnosov, gestalt terapije, eksistencialne terapije);
2. celostni/integrativni pogled na človeka: raziskovanje delovanja posameznika na vseh temeljnih bivanjskih dimenzijah (telesni, čustveni, kognitivni, vedenjski, razvojni, odnosno-kulturni, kontekstualni, duhovni);
3. relacijska umeritev – poudarjanje pomena odnosa samim s seboj, nam pomembnimi drugimi ljudmi, naravo in okoljem; psihološki problemi/travme nastajajo in se zdravijo v odnosih;
4. uporaba čuječnosti in sočutja kot temeljnih procesov zdravljenja;
5. po želji klienta tudi integrirana uporaba joge in meditacije znotraj psihoterapije.


Kaj bi povedali nekomu, ki okleva z obiskom psihoterapevta?

Vprašal bi ga, zakaj okleva, in se pogovoril o ozadju oklevanja. Ni potrebno, da ste s svojo psihično bolečino sami; dajte si priložnost, da vam pomaga strokovno usposobljena oseba. Z obiskom psihoterapevta si damo priložnost, da ugotovimo, ali nam način dela, ki ga terapevt uporablja, pomaga pri soočanju z našo stisko.

Na uvodnem srečanju dobite prvi vtis o terapevtu v živo. Z njim se lahko pogovorite o vašem oklevanju v zvezi s terapijo (npr. o vaših vprašanjih in pričakovanjih glede terapije) ter že razjasnite marsikateri dvom, nejasnost, notranji konflikt. Če vas prvi obisk dovolj pritegne, lahko v naslednjih nekaj srečanjih bolje spoznate terapevta in njegov način delovanja. Če začutite, spoznate, da vam način dela, ki ga terapevt uporablja, ustreza, koristi pri soočanju z vašimi življenjskimi/osebnostnimi izzivi, se lahko šele takrat odločite za vključitev v redno psihoterapijo. Če ugotovite, da vam terapevt ali njegov način dela ne ustrezata, ni s tem nič narobe. Iščite naprej, dokler ne boste našli takšnega, ki vam bo ustrezal.

Novo! Rokovnik

Unikatni rokovnik za podporo pri skrbi zase

Naroči rokovnik
Ta stran uporablja piškotke. Več
Strinjam seNe strinjam se